Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(122)
Katalog księgozbioru
(84)
Forma i typ
E-booki
(122)
Książki
(84)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(33)
Proza
(26)
Poradniki i przewodniki
(20)
Audiobooki
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Poezja
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(68)
wypożyczone
(16)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(77)
Wypożyczalnia dla Dzieci
(7)
Autor
Dołęga-Mostowicz Tadeusz
(16)
Bednarski Arkadiusz
(8)
Śniegocka Angelika
(4)
Hancewicz Radosław
(3)
Niemczyk Andrzej
(3)
Rzepka Beata
(3)
Sugiero Joanna
(3)
Tracy Brian
(3)
Fugiel Marcin
(2)
Grzesiak Mateusz
(2)
Kisiel-Dorohinicki Wacław
(2)
Kotow Sebastian
(2)
Kędzierski Mariusz
(2)
Lenar Paweł
(2)
Margielewski Marcin
(2)
Miciuła Ireneusz
(2)
Otocka Beata
(2)
Piwowarska Anna
(2)
Sieraczkiewicz Mariusz
(2)
Sobień-Górska Monika
(2)
Steel Danielle (1947- )
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Wawrzyniak Michał
(2)
Zawiła Tadeusz
(2)
Appelo Jurgen
(1)
Augustowski Łukasz
(1)
Bakuła Hanna (1950- )
(1)
Bartosiński Artur
(1)
Baszczak Janusz
(1)
Baturo Iwona
(1)
Bauer Edyta
(1)
Benito Cristina
(1)
Berbeć Sylwia
(1)
Biały Beata (psycholog)
(1)
Biel Wojciech
(1)
Bimer Anna
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bishop Gary John
(1)
Bloom Penelope
(1)
Bonda Katarzyna (1977- )
(1)
Braszczyński Oskar
(1)
Brodzik Agnieszka
(1)
Broekere Hanna de
(1)
Bryan Lara
(1)
Buczkowski Waldemar
(1)
Błaszkiewicz Dorota
(1)
Carballosa Ana
(1)
Chaba Dawid
(1)
Chaba Łukasz
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Clark Tim
(1)
Collins Rafał
(1)
Collins-Sussman Ben
(1)
Crabb Steve
(1)
Czernik Renata
(1)
Dadaeva Raisa
(1)
Deese Nicole
(1)
Dreczka Aleksander
(1)
Dyrek Katarzyna Agnieszka
(1)
Elrod Hal
(1)
Elrod Hal (1979- )
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Evans Richard Paul (1962- )
(1)
Fitzpatrick Brian W
(1)
Frances Michelle
(1)
Frączyk Izabella (1970- )
(1)
Gajewski Łukasz
(1)
Gancarzewicz Grzegorz
(1)
Gladwell Malcolm (1963- )
(1)
Gnatek Paweł
(1)
Gnocco Elizabeth
(1)
Goodliffe Pete
(1)
Gordon Michael E
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grecka Agnieszka
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Gubernat Joanna
(1)
Gumieniak Angelika
(1)
Gwarda Karolina
(1)
Górczyńska Agnieszka
(1)
Górczyńska Ewa
(1)
Górska Weronika (1986- )
(1)
Hajdenrajch Wiktor
(1)
Hanus Gabriela
(1)
Hazard Leah
(1)
Hicks Esther (1948- )
(1)
Hicks Jerry
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Holwek Jarosław
(1)
Hordyńska Małgorzata
(1)
Horsager David
(1)
Housel Morgan
(1)
Hunt Andrew
(1)
Imieliński Przemysław
(1)
Jagodziński Waldemar
(1)
Jaksa Michael
(1)
Jankowska Marzena
(1)
Jankowski Damian (1992- )
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Jarmałkowicz Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(84)
2010 - 2019
(122)
Okres powstania dzieła
2001-
(80)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(206)
Język
polski
(204)
Odbiorca
Dzieci
(5)
0-5 lat
(3)
14-17 lat
(3)
6-8 lat
(3)
Młodzież
(3)
9-13 lat
(2)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Menedżerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Studenci
(1)
Uczniowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(32)
Literatura amerykańska
(8)
Literatura angielska
(6)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura szkocka
(1)
Temat
Kariera
(30)
Kobieta
(16)
Sukces
(10)
Bogactwo
(7)
Samorealizacja
(7)
Zawód
(6)
Ludzie bogaci
(5)
Miłość
(5)
Rozwój osobisty
(5)
Praca
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Uczucia
(4)
Wybory życiowe
(4)
Macierzyństwo
(3)
Marzenia
(3)
Muzyka rozrywkowa
(3)
Piosenkarze polscy
(3)
Przyjaźń
(3)
Styl życia
(3)
Szczęście
(3)
Tajemnica
(3)
Życie codzienne
(3)
Agenci literaccy
(2)
Agencje zatrudnienia
(2)
Aktorzy amerykańscy
(2)
Aktorzy polscy
(2)
Arabowie
(2)
Artyści
(2)
Boże Narodzenie
(2)
Celebryci
(2)
Duchowieństwo katolickie
(2)
Dziennikarze
(2)
Finanse osobiste
(2)
Krawczyk, Krzysztof (1946-2021)
(2)
Modelki i modele
(2)
Pewność siebie
(2)
Pieniądz
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Relacja romantyczna
(2)
Rock
(2)
Rozwój osobowości
(2)
Sława
(2)
Telewizja
(2)
Trudne sytuacje życiowe
(2)
Adwokaci
(1)
Agenci reklamowi
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Akademickie biura karier
(1)
Arystokracja
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Auschwitz-Birkenau (niemiecki obóz koncentracyjny)
(1)
Bakuła, Hanna (1950- )
(1)
Bokserzy
(1)
Boysbandy
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Charyzma
(1)
Chciwość
(1)
Choroba
(1)
Chorzy na nowotwory
(1)
Coaching
(1)
Czas
(1)
Decyzje
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Dietetyka
(1)
Duszpasterstwo hospicyjne
(1)
Dyktatura (ustrój)
(1)
Dziennikarstwo muzyczne
(1)
Dziennikarze radiowi
(1)
Epidemie
(1)
Esesmani
(1)
Figura, Katarzyna (1962- )
(1)
Film polski
(1)
Fraszyńska, Jolanta (1968- )
(1)
Geje
(1)
Gessler, Magda (1953- )
(1)
Groniec, Katarzyna (1972- )
(1)
Guzowska, Irena (1934-1971)
(1)
Hazard, Leah (postać fikcyjna)
(1)
Henryk (książę Walii ; 1984- )
(1)
Hitler Adolf (1889-1945)
(1)
Hitler, Adolf (1889-1945)
(1)
Hitleryzm
(1)
Hotele
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
IRA (zespół rockowy)
(1)
Internet
(1)
Intuicja
(1)
Inwestycje
(1)
Kaczkowski, Jan (1977-2016)
(1)
Kapłaństwo
(1)
Kariera planowanie
(1)
Kariera zawodowa
(1)
Kierowanie pojazdami
(1)
Kierowcy wyścigowi
(1)
Klerycy
(1)
Klimas, Joanna (1955- )
(1)
Komunizm
(1)
Konflikt
(1)
Kontrola (psychologia)
(1)
Kora (1951-2018)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(18)
2001-
(15)
1989-2000
(12)
1945-1989
(11)
1939-1945
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989 r.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(19)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(3)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Paryż (Francja)
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Dubaj
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Glasgow (Wielka Brytania)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone ; okolice)
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
Seul (Korea Południowa)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Zjednoczone Emiraty Arabskie
(1)
Gatunek
Powieść
(24)
Poradnik
(23)
Wydawnictwa popularne
(23)
Powieść obyczajowa
(22)
Biografia
(11)
Publikacje
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(10)
Powieść polska
(8)
Autobiografia
(7)
Wywiad dziennikarski
(6)
Poradniki i przewodniki
(5)
Biografie
(4)
Pamiętniki i wspomnienia
(4)
Publicystyka
(3)
Wywiad rzeka
(3)
Kryminał
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Powieść amerykańska
(2)
Powieść angielska
(2)
Reportaż
(2)
Reportaż fabularny
(2)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
Książka obrazkowa (picturebook)
(1)
Marzenia
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Powieść biograficzna
(1)
Powieść erotyczna
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść szkocka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Thriller
(1)
Wiersze
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(54)
Rozwój osobisty
(16)
Historia
(11)
Psychologia
(10)
Kultura i sztuka
(9)
Styl życia, moda i uroda
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Religia i duchowość
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kulinaria
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Praca,kariera,finanse,rozwój osobisty
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
206 wyników Filtruj
E-book
W koszyku

* uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i prowizją dla Ciebie

Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertę, którą zaakceptuje i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub… wykorzystasz tę wiedzę, by go oszukać. Jestem przekonany, że dokonasz właściwego wyboru.

W podjęciu decyzji o kupnie tej książki pomoże Ci udzielenie sobie odpowiedzi na pytania:

  • Czy czujesz, że handel jest tym, co chciałbyś w życiu robić?
  • Czy zastanawiasz się, jak przekonać klienta do wartości oraz korzyści z posiadania produktu bez kuszenia go niską ceną?
  • Czy chcesz wiedzieć, na jakim etapie sprzedaży jesteś i co powinieneś zrobić, by kolejny krok przybliżył Cię do kontraktu?
  • Czy nie rozumiesz, dlaczego z jednym klientem masz wspaniałe relacje, a z innym nie potrafisz się dogadać?
  • Czy potrzebujesz skutecznego narzędzia w swojej pracy handlowca?

Twoje odpowiedzi TAK na powyższe pytania oznaczają, że zawarty w tej książce kompletny i skuteczny system sprzedaży, oparty na dwudziestu latach doświadczeń, jest tym, czego potrzebujesz!


Przeczytaj wywiad z autorem!


Uwaga:

1. Jeżeli pod określeniem "system sprzedaży" rozumiesz "techniki sprzedaży" i oczekujesz, że to one wykonają za Ciebie pracę i wyręczą w podejmowaniu decyzji, nie kupuj tej książki. Ten system jest skutecznym narzędziem handlowca, ale nie zastąpi działania, myślenia i podejmowania trudnych decyzji.

2. Kupując tę książkę, ryzykujesz, bo po jej przeczytaniu będziesz wiedział to, na co autorzy poświęcili dwadzieścia lat pracy, oraz to, że… odniesiesz sukces jako handlowiec.

3. Każda decyzja niesie za sobą ryzyko. Decyzję o zakupie tej książki pozostawiamy wyłącznie Tobie, bo ostatnie słowo zawsze należy do klienta — a Ty jesteś naszym klientem. Nie zapomnij tylko o znanym powiedzeniu handlowców: "No risk — no fun!".

Chcesz dowodów na skuteczność tego systemu sprzedaży? Przeczytaj, co piszą o 12 krokach klienci Grzegorza Pollaka i Honoraty Stolarzewicz:

Najskuteczniejsze szkolenia sprzedażowe to te, które dostarczają handlowcom zarówno niezbędnej wiedzy, jak i umożliwiają zdobycie praktycznych umiejętności. Grzegorz Pollak i Honorata Stolarzewicz stworzyli unikalną strategię sprzedaży opartą na wieloletnim doświadczeniu i psychologii zachowań ludzkich, której istotą jest zrozumienie i zaspokojenie potrzeb klienta. Ta książka to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pragnie opanować sztukę uczciwej, a co za tym idzie skutecznej i długofalowej sprzedaży.
J. Christman Kennedy,
Prezes Resource Management International, Inc.

Umiejętność przekonania klienta do wartości produktu to podstawa warsztatu handlowca sprzedającego produkty wysokiej jakości. Szkolenia prowadzone według "12 kroków procesu sprzedaży" umożliwiły handlowcom nie tylko zdobycie tych umiejętności, ale zmieniły ich sposób myślenia z kategorii "cena" na "jakość i korzyść dla klienta".
Sławomir Szulżyk,
dyrektor ds. handlowych POL-SKONE sp. z o.o.

Skuteczność strategii "12 kroków procesu sprzedaży" wynika nie tylko z profesjonalizmu handlowców, którzy ją stosują, ale głównie z zaangażowania w dotarcie i zaspokojenie potrzeb klienta oraz ze zrozumienia, czym jest sprzedawanie realnych korzyści.
Waldemar Lewandowski,
dyrektor ds. handlowych, Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.

Szkolenie "12 kroków procesu sprzedaży" wsparte coachingiem prowadzonym przez Honoratę Stolarzewicz i Grzegorza Pollaka pozwoliło na szybkie wdrożenie nowych przedstawicieli handlowych w ich obowiązki, a wyniki sprzedaży potwierdziły skuteczność tej strategii.
Filipina Pilichowska, dyrektor CORDIS Johnson & Johnson w latach 2006 – 2010, obecnie dyrektor generalna SORIN GROUP Polska sp. z o.o.

Kolejnych dowodów dostarczysz sobie sam.



Mgr inż. Grzegorz Pollak - absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Uzyskaną podczas studiów wiedzę techniczną wzbogacił praktyką zarządzania na stanowiskach kierowniczych. Odnosił liczne sukcesy w sprzedaży, poparte certyfikatami amerykańskich szkoleń Integrity Selling, Franklin Covey i Management Development Project. Ukoronowaniem jego doświadczeń w dziedzinie sprzedaży i szkoleń była decyzja o założeniu w roku 2007 firmy szkoleniowej Agreement®, której misją jest podnoszenie kwalifikacji pracowników działów sprzedaży w celu uczciwego i profesjonalnego zaspokajania potrzeb klientów. Po latach pracy w handlu dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniami, publikując w magazynach "Pro-KREACJA" i "Brief" artykuły na temat procesu sprzedaży oraz fundamentalnej roli motywacji w osiąganiu sukcesu w handlu.

Dr Honorata Stolarzewicz — absolwentka zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Doktor nauk humanistycznych w zakresie socjologii. Pracę doktorską obroniła na Uniwersytecie Śląskim. Specjalizuje się w zachowaniach klientów i ich wpływie na cały proces sprzedaży, od momentu pierwszego kontaktu do zaspokojenia potrzeb klienta. Wiedzę i umiejętności z zakresu pozyskiwania klientów i ich efektywnej obsługi zdobywała w praktyce w prywatnych przedsiębiorstwach. W 2007 roku wraz z Grzegorzem Pollakiem założyła firmę Agreement® oferującą unikalny program budowania relacji handlowych oraz rozwoju pracowników, w tym kadry menedżerskiej. Autorka licznych publikacji w czasopismach biznesowych i naukowych, takich jak "Manager", "Humanizacja Pracy", "Personel i Zarządzanie". Jej artykuły obejmują zagadnienia stosunków interpersonalnych, motywacji i podejmowania decyzji w warunkach szybkich zmian na współczesnych rynkach.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Nieważne, ile wiesz. Ważne, co z tego stosujesz w praktyce.

Od ilu lat pracujesz jako sprzedawca? A może dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą? Na pewno masz już na swoim koncie jakieś sukcesy, ale i porażki. Wiesz, że pomimo kryzysów, wymagających klientów i dużej konkurencji sprzedaż nie tylko bywa źródłem dochodów, lecz także może Ci dostarczyć wiele osobistej satysfakcji. Twoje zasoby wiedzy i umiejętności wciąż rosną, lecz czasami brakuje Ci tego czegoś - właściwej, konkretnej porady, przychodzącej w odpowiednim momencie.

100 zasad, którymi dzieli się z Tobą Mistrz Sprzedaży, to niezbędnik wybitnego handlowca. Czasem zasady wydadzą Ci się oczywiste, czasem odkrywcze, a przy niektórych zatrzymasz się i powiesz: "To jest to!". Rady zamieszczone w tej książce są krótkie i treściwe. Stworzone specjalnie dla Ciebie - człowieka zajętego, zawsze w biegu, który nie ma czasu na zagłębianie się w filozoficzne dywagacje. Przeczytaj je, a spojrzysz na sprzedawanie z innej strony, będziesz w nowy sposób myśleć o swojej pracy, klientach, ich celach i oczekiwaniach.

Pamiętaj! Po przeczytaniu tej książki nie pożyczaj jej nikomu na dłużej. Na pewno będziesz wracać do niej wielokrotnie.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
(A Miało Być Tak Pięknie / Katarzyna Kalicińska ; t. 1)
Pełna energii i optymizmu opowieść o odwadze i przeciwnościach losu, które niespodziewanie otwierają drogę do szczęścia i spełnienia! Dominika, dla przyjaciół Mika, wszystko, co robi, robi na 100%. Kocha na zabój, żyje na pełnych obrotach. Młoda, przebojowa, pełna ideałów, szuka kolorow w szarej rzeczywistości i początku lat 90. Kiedy ledwo co urządzony świat Miki rozpada się na kawałki, dziewczyna bierze się w garść, kontynuuaje wymarzone studia i rozpoczyna pracę w telewizji. Świat srebrnego ekranu, modny, nonszalancki i pociągający, pelen gwiazd i ciekawostek z korytarzy i gabinetów, wciąga ją na dobre i na złe. Mika odkrywa kulisy telewizji czasu wielkich przremian i galopującego kapitalizmu. Ale gdy w życiu Miki emocje opadają, jej wewnętrzna wariatka zaciera ręce. A może droga na prostą wiedzie krętymi ścieżkami?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Biznesowa rewolucja na miarę internetu. Już tu jest!

Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT - chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.

Możliwości ChataGPT są imponujące. Całą wiedzę, jaką zgromadziliśmy, mamy za jego pośrednictwem na wyciągnięcie ręki, dostępną w kilka sekund. Dysponuje także naszym doświadczeniem i umiejętnościami - zdolnością do researchu, umiejętnościami obliczeniowymi, kreatywnością na poziomie profesjonalnego copywritera. Analizuje i wyciąga wnioski, planuje, tłumaczy zagraniczne teksty, tworzy pisma, odpowiedzi na zapytania, oferty, wpisy na bloga i do mediów społecznościowych. Brzmi jak science fiction? Może. Jednak ChatGPT już tu jest i czeka, aż go zatrudnisz w swojej firmie i pozwolisz mu robić dla Ciebie rzeczy, które zrobić trzeba, a na których zrobienie nie masz czasu, chęci, albo pieniędzy - bo realizację niektórych zadań trzeba byłoby powierzyć zleceniobiorcy. Tymczasem elektroniczny super mózg zrobi je dla Ciebie za darmo.

Ta książka podpowie Ci jak namówić Chata GPT, by dla Ciebie pracował.

Przedsiębiorca, marketingowiec, edukator oraz autor bestsellerów. Posłuchaj, co o swojej najnowszej książce mówi jej twórca – Mirosław Skwarek ⤵️

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Historia życia Anny German przypomina świetny scenariusz filmowy. Urodziła się w Uzbekistanie, jej matka pochodziła z rodziny holenderskich protestantów, ściągniętych do Rosji przez carycę Katarzynę. Ojciec, łodzianin, został rozstrzelany przez NKWD jako Niemiec. W 1946 r. jako repatriantka Anna przyjechała ze swoją mamą do Wrocławia…

Nie lubiła mówić o sobie, tym cenniejsze są jej wypowiedzi rozproszone w audycjach radiowych, prasie polskiej, rosyjskiej i włoskiej, a zebrane przez Mariolę Pryzwan, od wielu lat zafascynowaną talentem Anny German.

Dzięki zebranym wypowiedziom, listom, prywatnym fotografiom i nieznanym dokumentom powstała biografia przypominająca autobiografię piosenkarki.

Z książki dowiemy się o czym marzyła, co lubiła, jak pięknie mówiła o swojej babci, matce i synku… Przeczytamy o dzieciństwie spędzonym w środkowej Azji, o studiach geologicznych na Uniwersytecie Wrocławskim, o współpracy z teatrem studenckim Kalambur, o sukcesach na festiwalach w Opolu, Sopocie, San Remo i Ostendzie.

Poznamy wiele szczegółów związanych z pobytem Anny German we Włoszech, z wypadkiem samochodowym na Autostradzie Słońca i długotrwałą, heroiczną walką o powrót do zdrowia i na estradę. Dowiemy się, czym była dla niej muzyka i co myślała o szczęściu.

Poznamy Annę German - piosenkarkę i wrażliwego, ciepłego, dobrego człowieka.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Arcymistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wyd. 2 rozszerzone - [miejsce nieznane] : Onepress : ebookpoint BIBLIO, 2012. - 232 s. ; 21 cm.
Forma i typ

Sprzedawca w dążeniu do ideału

Dlaczego każdy dobry handlowiec powinien nadal podnosić kwalifikacje? Jeśli nie dla własnej satysfakcji, to może po prostu dla pieniędzy? Oto kilka faktów z praktyki działu handlowego.

  • Słabi handlowcy szybko rezygnują lub są zwalniani z pracy.
  • Dobrzy handlowcy zarabiają przeciętnie.
  • Bardzo dobrzy handlowcy zarabiają dobrze.
  • Świetni handlowcy zarabiają bardzo dobrze.
  • Wybitni handlowcy… nie mają żadnych limitów wynagrodzeń!

Arkadiusz Bednarski zaprasza Ciebie, świetnego sprzedawcę, na wspólną wędrówkę, której celem jest wyższy poziom handlowania. Razem rozważycie, dlaczego tak trudno zaplanować i zrealizować postawione sobie cele. Zastanowicie się, co jest bardziej opłacalne w dłuższej perspektywie — sprzedaż etyczna czy nieetyczna? Autor podpowie, jak mądrze wywierać wpływ na ludzi, by w efekcie podejmowali decyzje, które będą dobre dla obu stron. Zwróci Twoją uwagę na siłę płynącą z umiejętnego zadawania pytań i wyposaży w najskuteczniejszy ich zestaw, dzięki któremu zdobędziesz nawet najtrudniejszego klienta i staniesz się prawdziwym arcymistrzem sprzedaży!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Handlowa wirtuozeria

  • Co różni mistrza od arcymistrza?
  • Jak mądrze wywierać wpływ?
  • Czy uczciwość popłaca?

Chcesz zostać świetnym handlowcem? Polecamy Ci Mistrza sprzedaży - to książka, która pozwoli Ci rozwinąć skrzydła.

A może już teraz jesteś naprawdę dobry w tym, co robisz?

Bycie tylko jednym z wielu dobrych handlowców przestało Cię satysfakcjonować? Szukasz czegoś więcej, by zaspokoić swoje ambicje? Możesz zostać arcymistrzem, prześcignąć całą konkurencję, stanąć na najwyższym podium i spojrzeć na wszystkich z góry. Oto książka, która podsyci Twoją potrzebę osiągnięcia spektakularnego sukcesu, wskaże Ci cienką linię, oddzielającą handlowca dobrego od wybitnego, i pokaże, jak ją przekroczyć.

Jednak satysfakcja to nie wszystko… Będąc niedoścignionym geniuszem handlu, perfekcyjnym wirtuozem sprzedaży, otrzymujesz godną Twojej pracy nagrodę. Świetni handlowcy zarabiają oczywiście bardzo dobrze, ale wybitni handlowcy nie mają żadnych limitów wynagrodzeń! Potrzebujesz jeszcze czasu do namysłu?

To NIE jest książka dla osób, które:
  • chcą się nauczyć sprzedawać, bo nie mają nic lepszego do roboty;
  • mają ochotę dowiedzieć się czegoś na temat technik sprzedaży;
  • w sprzedaży poszukują łatwego zarobku;
  • tylko dla tych, którzy chcą wzbić się ponad przeciętność!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

„Australczyk” to powieść autorstwa Elizy Orzeszkowej, jednej z najważniejszych pisarek polskich, epoki pozytywizmu.

Powieść obyczajowa Elizy Orzeszkowej, której akcja rozgrywa się pod koniec XIX wieku. Jej tematem są różne drogi dążenia młodzieży do osiągnięcia kariery i majątku. Wpleciono też do akcji powieści delikatny wątek romansowy.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej!
Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.
Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie.

Jeśli tak — zacznij działać!

Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności.

Dorota Mierzejewska-Floreani, Radary na prawdziwość ("Zwierciadło" nr 5/2017)

Autentyczność jako trend marketingowy cały czas się rozpowszechnia.

Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów. Ale przede wszystkim skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności - w biznesie i w życiu.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!

Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Wyróżnia Ciebie i Twoje usługi. Sprawia, że Twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób - Twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań, które warto sobie postawić. Książka pokazuje też przykłady osób, które zaczęły budować swoją działalność na szczerym przekazie - pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.

Nowe ćwiczenia - w pięknej oprawie graficznej - zachęcają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najbardziej wartościowe i wyjątkowe. Zainspirują do łapania myśli w locie oraz twórczej zabawy.

Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i niepowtarzalny - taki jak Ty.

Źródło: https://www.marketingtopodstawa.com

Zrozumienie idei autentyczności to obecnie podstawa działań biznesowych i komunikacyjnych. Dotyczy to w szczególności firm, które chcą być postrzegane jako innowacyjne. To ich pracownikom, menedżerom i właścicielom poleciłabym tę książkę w pierwszej kolejności.

Magdalena Jaworowicz, autorka książki Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Trzy lata temu książkę Ani czytało się jak opowieść o trendzie. Na szczęście dziś autentyczność to nie tylko biznesowa konieczność, ale coraz częściej także codzienność dużych i małych organizacji. A książka Ani to wciąż świetny przewodnik, jak się odnaleźć w takiej rzeczywistości.

Marzena Tajchman, konsultantka komunikacji wewnętrznej, www.czesciwspolne.pl

Czuję się osobiście związana z książką Autentyczność przyciąga. Dlaczego? Bo to Ania uświadomiła mi, jak ważne jest autentyczne pisanie. Nie ma co ukrywać - Ania jest jedną z matek chrzestnych Pani Swojego Czasu.

Ola Budzyńska, Pani Swojego Czasu, www.paniswojegoczasu.pl

Autentyczności nie da się zaplanować ani nauczyć, ale można ją z siebie wydobyć. Mnie książka Ani skontaktowała z tym, co naprawdę chcę dawać innym od siebie. Jest dla wszystkich, którzy nie znoszą udawania.

Łada Drozda, autorka książki Na arenie biznesu. Z życia coacha i szkoleniowca oraz audycji Emocjonalny Ład na antenie radia Chillizet

Książka Ani uwiodła mnie z wielu powodów. Przede wszystkim podpowiada, jak pracować nad swoim przekazem do świata, aby był szczery, prawdziwy i przejrzysty. Co ważne, opiera się na konkretnych przykładach i historiach, nie teoretyzując. A jednocześnie na każdym kroku podkreśla, jak ważnym dla każdego z nas, nie tylko dla osób działających w biznesie, jest dogłębne poznanie siebie, bez którego trudno osiągnąć jakikolwiek sukces, zarówno osobisty, jak i zawodowy.

Anna Mularczyk-Meyer, autorka książek Minimalizm po polsku, Minimalizm dla zaawansowanych, www.prostyblog.pl

Przejedliśmy się sztucznością. W pogoni za perfekcjonizmem pogubiliśmy siebie, klientów i jakość usług. Ubrania wytrzymują zaledwie miesiąc. Jedzenie nie psuje się trzy lata. Nasze pogubienie budzi tęsknotę za autentycznością, która przybiera na sile, a to daje nadzieję na powrót do prawdy - i w biznesie, i w życiu. To książka dla wszystkich tych, którzy wiedzą, że nic tak nie przyciąga klientów jak zaufanie. A zaufanie buduje się na prawdzie.

Joanna Chmura, psycholog specjalizujący się w tematyce wstydu i odwagi, www.joannachmura.pl

Autentyczność i poradnik Ani Piwowarskiej były dla mnie jak koło ratunkowe w momencie budowania własnej marki. Co za ulga! Nie muszę pisać w chłodny i "profesjonalny" sposób, naśladując duże korporacje! Mogę mówić własnym głosem, bez ukrywania się za frazesami. Dziś wiem, że takie właśnie autentyczne podejście pozwoliło mi zdobyć zaufanie klientek w bardzo konkurencyjnej branży kursów fotograficznych!

Dominika Dzikowska, Kobieca Foto Szkoła, www.kobiecafotoszkola.pl

Mogę śmiało powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych książek tego typu, jakie miałam w rękach. Jest napisana prostym, przystępnym językiem i nie obiecuje cudów, ale daje nam coś więcej. Dostajemy narzędzia i wiedzę, która pozwala nam zmienić nasz sposób myślenia nie tylko o pisaniu, ale i o sobie jako marce.

Iwona Czyżykowska, autorka bloga o książkach, www.czytajac.pl

Autentyczność przestaje być tylko pustym słowem, którym zręcznie operują media, bo na stronicach tego niezwykłego poradnika dochodzi do pewnego cudu stworzenia. Zaczynamy czuć i rozumieć, co spełni nas zawodowo, bo zaangażuje niepowtarzalną kombinację naszych zasobów, sprawi nam frajdę i odzwierciedli nasze wartości. A więc czytaj, rób biznes, zarabiaj, czuj flow.

Dorota Mierzejewska-Floreani, psycholog, dziennikarz

Czym jest autentyczność? Zobacz!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Biblia sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - [miejsce nieznane] : Onepress : ebookpoint BIBLIO, 2013. - 472 s. ; 24 cm.
Forma i typ

Handlowa prawda objawiona

Na początku było słowo. Słowo, które stało się narzędziem do opisu materii. I zobaczył sprzedawca, że słowo jest dobre nie tylko do opisu świata. Słowo wraz z ciałem — mową ciała — stało się podstawą jego warsztatu pracy. I zaczął on poszukiwać nowych dróg dotarcia do klienta. I znalazł te drogi. Zebrał je i opisał w Pięcioksięgu Biblii sprzedaży, by służyły po wsze czasy kolejnym pokoleniom.

Oto więc przed Tobą, Sprzedawco, otwiera się krynica wiedzy, na którą czekałeś. Księga Wejścia. Ta księga jest o tym, jak i kiedy ludzie poznali sprzedaż. Mówi o jej roli, przejawach, zawiera liczne handlowe przypowieści, obala mity. Definiuje i systematyzuje sprzedaż. Księga Przyczyny. Oto tekst, który motywuje. Zmienia nastawienie sprzedawcy do siebie, otoczenia i procesu sprzedaży. Przekazuje współczesną wiedzę z dziedziny psychologii oraz różnych nurtów pracy nad sobą. Księga Metody. To część poświęcona technikom sprzedaży. Wszak warsztat sprzedawcy jest wyznacznikiem sukcesu zawodowego. Autentyczne przykłady ułatwią doskonalenie własnych umiejętności. Księga Drogi. Opisuje rzeczywistość i wieszczy. Prowadzi drogą, którą zmierza sprzedaż, wskazuje nowe jej kierunki i rodzaje. Księga Pasji / Tajemnicy. Księga multimedialna, połączona z medium wirtualnym poprzez stronę internetową. Obfite źródło motywacji i inspiracji.

Idźcie zatem i sprzedawajcie!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Większość decyzji podejmujemy w ciągu dwóch sekund. Ta książka opowiada o tym, co dzieje się w tej krótkiej chwili.Kiedy nie warto wierzyć badaniom fokusowym?Dlaczego najlepiej sprzedają się lody w okrągłych opakowaniach?Jak słabość do wysokich brunetów wpływa na wyniki wyborów i sprzedaż samochodów?Co tak naprawdę decyduje o tym, jakie produkty kupujemy, z kim bierzemy ślub lub na kogo głosujemy? Chcemy wierzyć, że to efekt naszych dogłębnych przemyśleń i analiz. Malcolm Gladwell pokazuje, że wybory i decyzje - biznesowe, osobiste czy polityczne - podejmujemy błyskawicznie i instynktownie. Jeśli chcemy poznać siebie i innych oraz motywy naszych decyzji, musimy zrozumieć, jak działa mechanizm błyskawicznego osądu.Błysk! to światowy bestseller, który pokazuje potęgę przeczuć i nieświadomych reakcji oraz uczy, jak wykorzystać ją w życiu osobistym i biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 U (1 egz.)
Książka
W koszyku
My, kobiety, mamy problem ze strachem. O tyle poważny, że hamuje nas nie tylko przed realizacją szalonych marzeń, ale i przed rzuceniem etatu, postawieniem granicy nadopiekuńczej mamie, przeprowadzką do innego miasta czy też randką po nieudanym związku. Strach jest jak grawitacja, która trzyma nas w miejscu. Sheryl Sandberg powiedziała: Jeśli zaproponują ci miejsce w statku kosmicznym, nie pytaj, co to za miejsce. Po prostu wsiadaj. Tylko co zrobić, gdy kompleksy nie pozwalają zrobić kroku naprzód? Co zrobić, gdy nie wiemy, czy naprawdę tego chcemy? Dlatego w książce Bój się i działaj, niczym Sputnik, krążę naokoło strachu. Próbuję oswoić lęk, przyjrzeć się obawom i zrozumieć przekonania, które nami kierują. Trochę na swoim przykładzie, trochę na przykładzie innych. Rozmawiam z kobietami, które powinny być dla wielu z nas inspiracją, które zasadę Bój się i działaj wprowadziły w życie i to w bardzo trudnych, przełomowych i często traumatycznych sytuacjach. Z sukcesem! [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 1 U (1 egz.)
E-book
W koszyku

„Bracia Dalcz i S-ka„ to powieść autorstwa Tadeusza Dołęgi-Mostowicza. Polskiego pisarza i scenarzysty, znanego przede wszystkim jako twórca „Kariery Nikodema Dyzmy” oraz „Znachora”.

Dwaj bracia stryjeczni – Krzysztof i Paweł Dalczowie – rywalizują o zarządzanie rodzinnym przedsiębiorstwem. Krzysztof to wykształcony inżynier, subtelny i uczciwy w interesach. Paweł jest zaś przebiegły i nieuczciwy, lecz jego wpływy w spółce są coraz większe.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
  • Poznaj teoretyczne podstawy informatyki
  • Naucz się rozwiązywać praktyczne problemy z wykorzystaniem metod informatycznych
  • Rozpocznij karierę profesjonalnego programisty

Informatyka to niezwykle dynamicznie rozwijająca się dziedzina wiedzy. Komputery otaczają nas ze wszystkich stron: sterują pracą sprzętów gospodarstwa domowego, pośredniczą w komunikacji, a nawet umożliwiają eksplorację przestrzeni kosmicznej.

Dzisiejszy świat trudno już właściwie wyobrazić sobie bez maszyn cyfrowych i kontrolującego je oprogramowania. Wciąż rośnie zapotrzebowanie rynku na wysokiej klasy specjalistów, którzy dzięki swojej wiedzy i dużemu doświadczeniu potrafią projektować, budować oraz programować systemy komputerowe. Popularność zawodu informatyka potęgują też wysokie zarobki, które zwiększają zainteresowanie młodzieży tą niełatwą dziedziną wiedzy. Jeśli interesujesz się informatyką, chcesz lepiej poznać jej podstawowe zagadnienia, nauczyć się rozwiązywać jej klasyczne problemy i analizować zadania informatyczne w sposób właściwy prawdziwym programistom, sięgnij po książkę Chcę zostać informatykiem. W przystępny sposób prezentuje ona matematyczne mechanizmy wykorzystywane w informatyce, uczy podstaw algorytmiki i wprowadza w świat programowania komputerów. Przedstawia zagadnienia związane z sieciami komputerowymi i bezpieczeństwem informacji oraz sposoby tworzenia gier komputerowych. Przede wszystkim zawiera jednak mnóstwo praktycznych przykładów i ciekawych zadań, które pomogą zainteresowanym kandydatom sprawdzić poziom swojej wiedzy i dostać się na studia informatyczne. Jeśli marzysz o karierze informatyka lub po prostu interesujesz się programowaniem i chcesz poszerzyć swoją wiedzę na ten temat, trafiłeś na właściwą książkę!

  • Podstawy teoretyczne informatyki na skróty
  • Ciekawe zadania informatyczne wraz z rozwiązaniami
  • Matematyka, logika i algorytmika w informatyce
  • Analiza podstawowych problemów programistycznych
  • Wymiarowanie informacji i bezpieczeństwo danych
  • Programowanie komputerów i sieci komputerowe
  • Gry komputerowe

Nie wahaj się! Zrób pierwszy krok, aby poznać sekrety informatyki!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Chciałem być piosenkarzem : biografia Krzysztofa Krawczyka / Anna Bimer. - Wydanie I. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2021. - 239, [1] strona : fotografie ; 22 cm.
Ta biografia była zaplanowana na 75. rocznicę urodzin Krzysztofa Krawczyka. Stało się inaczej - Krzysztof Krawczyk odszedł, a książka ukaże się jako pierwsza niezależna biografia artysty po jego śmierci. Krzysztof Krawczyk przez niemal sześćdziesiąt lat był obecny na polskiej scenie muzycznej - przez pierwsze dziesięć lat jako członek zespołu Trubadurzy, a przez prawie pół wieku jako artysta solowy. Obdarzony niezwykłym barytonowym głosem piosenkarz wypromował wiele przebojów, pracował z cenionymi artystami z Polski i świata, koncertował - jak sam śpiewał - od „Las Vegas po Krym". Równie barwne jak życie zawodowe było jego życie prywatne. Autorka, dziennikarka Anna Bimer, wnikliwie zgłębiła życiorys piosenkarza. "Chciałem być piosenkarzem" to efekt wielu miesięcy pracy i dziesiątek rozmów z osobami, które towarzyszyły Krzysztofowi Krawczykowi na różnych etapach jego życia. To książka o artyście i o człowieku. Książka warta przeczytania.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czasem przeszłość powraca w najmniej spodziewanym momencie… Davina James przez lata była zdominowana przez ojca tyrana i cynicznego męża. Dopiero teraz, po ich śmierci, może żyć po swojemu. Od dawna zajmuje się wyłącznie ratowaniem rodzinnej firmy Carey Chemicals. Saul Jardine jest biznesmenem, który poświęcił się karierze. Praca to cały jego świat. Do czasu. Podczas rozmów o sprzedaży Carey Chemicals Saul poznaje Davinę i uświadamia sobie, że czegoś mu w życiu brakuje. Czy na pewno dokonał właściwego wyboru, rezygnując z miłości i rodziny? Pieniądze, władza i wpływy – to wszystko Leo von Hessler odziedziczył po bezwzględnym ojcu, który stworzył rodzinne imperium. Jednak czy to możliwe, że fortuna Hesslerów została zbudowana na oszustwie i tragedii innych? Czy znalezione w sejfie dokumenty są prawdziwe? Leo jedzie do Anglii, by znaleźć odpowiedzi na nurtujące go pytania w firmie Carey Chemicals.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111-3 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Z tej inspirującej, wnikliwie napisanej książki dowiesz się, jak odblokować własne podświadome hamulce i nacisnąć na pedał gazu, tak aby Twój potencjał dostał prawdziwego przyspieszenia!
Brian Tracy,
autor książek Nie tłumacz się, działaj! oraz Sukces tu i teraz

Życie na szóstym biegu!

Popatrz na siebie - jesteś osobą inteligentną, masz doświadczenie, kwalifikacje i potencjał. Co zatem powstrzymuje Cię przed odniesieniem sukcesu, przed rzuceniem tłumów na kolana, przed wyprzedzeniem konkurencji? Czyżby hamowała Cię obawa przed niepowodzeniem, brak pewności siebie, niska samoocena, nieśmiałość? A zatem czas rzucić im ostateczne wyzwanie i pokonać w bezpardonowej walce! Zapomnij o poradnikach oferujących nierealistyczne rady na temat tego, jak od ręki rozwiązać każdy problem. Sięgnij po przewodnik, który wskaże Ci właściwą drogę w dżungli świata kariery i poprowadzi do spełnienia zawodowego. To nie jest książka o marzeniach niemożliwych do spełnienia. To jest lektura dla osób, które chcą się rozwijać, ale żeby to zrobić, muszą najpierw pozbyć się obaw niweczących szanse na zrobienie jakichkolwiek postępów.


Robert Kelsey - przedsiębiorca, pisarz, bankowiec z londyńskiego City i dziennikarz finansowy. W ciągu ponad dziesięciu lat przeczytał dziesiątki książek poświęconych rozwojowi osobistemu i odkrył, że chociaż są pomocne, to nie poruszają dwóch ważnych kwestii: w żadnej z nich nie przedstawiono uczciwie problemu zmiany cech osobowości i żaden z autorów nie przedstawił programu rozwoju osobistego uwzględniającego wrodzony strach oraz niewłaściwy sposób myślenia osób odczuwających silny lęk przed porażką. Swoją książką postawił to zmienić.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

W prostocie tkwi siła

  • Dopasuj program coachingowy i mentoringowy do swoich potrzeb
  • Zmień siebie oraz swój zespół
  • Skorzystaj ze wskazówek i strategii w bonusowych materiałach wideo dostępnych online

Podnieś morale i popraw wyniki finansowe

Każda generacja - czy to powojenne pokolenie wyżu demograficznego, pokolenie X, czy milenialsi - przynosi na świat liderów. Z każdą nową generacją zmienia się też środowisko pracy. Ten zaktualizowany przewodnik po coachingu prezentuje kluczowe koncepcje z branży oraz oferuje całe bogactwo narzędzi i technik, a także przydatne materiały wideo, dzięki którym zmienisz nie tylko siebie, ale i swój zespół. Liczne wskazówki dotyczące najważniejszych koncepcji z zakresu coachingu podpowiedzą coachom biznesowym, jak również innym osobom ze świata biznesu, jak znacząco poprawić osiągane wyniki.

W książce:

  • Bądź skutecznym mentorem
  • Buduj relacje
  • Podnoś zaangażowanie, przekazuj informacje i wywieraj wpływ
  • Zwiększ skuteczność coachingu
  • Bądź mentorem dla przedstawicieli dowolnego pokolenia
  • Zyskaj lojalność pracowników
  • Podnieś swoją wydajność i skuteczność
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Autor w swojej najnowszej publikacji przedstawia, czym jest marka osobista i jakie są zasady jej budowania. Podkreśla, jak ważna jest komunikacja z odbiorcami i wyznaczanie sobie jasno określonych celów. Książka opisuje rolę marki osobistej w poszczególnych grupach zawodowych. Prezentuje wskazówki dotyczące tego jak zarządzać sobą jako marką, aby wypaść wiarygodnie w oczach potencjalnych wyborców, klientów czy odbiorców. Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne? Jak dobrze wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery? Czym marka osobista różni się od wizerunku?

Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być postrzegani przede wszystkim jako osoby godne zaufania, z którymi warto rozmawiać, negocjować czy prowadzić biznes. Sergiusz Trzeciak wielokrotnie podkreśla, że najważniejsza w budowaniu marki osobistej jest wiarygodność.

Opierając się na własnych doświadczeniach i zdobytej wiedzy, opisuje najskuteczniejsze strategie budowania marki osobistej. Jego książka jest niezwykle praktyczna – zawiera przydatne ćwiczenia, które pomogą nam przeprowadzić analizę swojej sytuacji, abyśmy potem mogli zastosować najbardziej odpowiednie działania służące rozwijaniu i wzmacnianiu własnej marki.

Projekt okładki: Tomasz Sobiak.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej