47082
Book
In basket
(Kapitan Nauka Poleca)
Czujesz czasem, że tak naprawdę niewiele wiesz o własnym dziecku? Pytasz codziennie, jak mu poszło w szkole i co ciekawego się zdarzyło, ale dostajesz jedynie zdawkowe odpowiedzi? Nie martw się. Poradnik “Nie pytaj, jak było w szkole” pomoże konstruować rozmowy angażujące nawet najbardziej małomówne dziecko. Poznaj sztuczki, które wzmocnią Waszą relację! Krótkie odpowiedzi nie zawsze muszą oznaczać, że dziecko nie chce o czymś mówić. Często zdarza się, że dzień był tak intensywny, że opowiedzenie o wszystkim byłoby zbyt trudne. W efekcie dzieci, a czasem też dorośli, uciekają się do zdawkowych odpowiedzi. Dla pokonania tej bariery ważne jest, aby zrozumieć, jak formułować pytania otwierające drogę do wartościowej konwersacji. Z poradnika "Nie pytaj, jak było w szkole. Rozmowy, które dają dzieciom siłę. Dla rodziców przedszkolaków i uczniów" dowiesz się, że wystarczy zaledwie kilka zmian, aby skuteczniej komunikować się z własnym dzieckiem. Zrozumiesz, jak niewiele potrzeba, aby zbudować z nim bliższą relację. Jednocześnie uświadomisz sobie, jak wspomagać Twoją pociechę w rozwijaniu kluczowych kompetencji społecznych. Całość zamknięta w przystępnej formie, gdzie nie brakuje praktycznych porad i zadań. Wszystko to, aby pomóc Ci zbliżyć się do Twojego dziecka!
Availability:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
All copies are currently on loan: sygn. 37 P (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Art of talking with children : the simple keys to nurturing kindness, creativity, and confidence in kids, 2022
General note
Tytuł oryginału: The art of talking with children : the simple keys to nurturing kindness, creativity, and confidence in kids.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 323-[350].
Funding information note
Dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again