47082
Pozostałe zbiory
W koszyku
W książce szczegółowo omówiono: istotę marketingu żywności ekologicznej na tle ewolucji koncepcji marketingu, a także koncepcji zrównoważonego rozwoju; wybrane aspekty rolnictwa ekologicznego z uwzględnieniem jego podstawowych celów oraz uwarunkowań prawnych; zachowania nabywców i kwestię segmentacji na rynku żywności ekologicznej; metody badań marketingowych z uwzględnieniem różnych źródeł informacji; podstawowe elementy marketing miksu; atrybuty ekożywności i zagadnienia związane z zarządzaniem takim produktem, w tym m.in. markę, opakowanie i znakowanie żywności ekologicznej; politykę cenową na rynku żywnościowych produków ekologicznych; różne aspekty dystrybucji żywności ekologicznej z uwzględnieniem tradycyjnych i nowoczesnych kanałów dystrybucji; zagadnienia komunikacji marketingowej.
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 249-253. Indeks
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej