47082
Other collections
In basket
W książce szczegółowo omówiono: istotę marketingu żywności ekologicznej na tle ewolucji koncepcji marketingu, a także koncepcji zrównoważonego rozwoju; wybrane aspekty rolnictwa ekologicznego z uwzględnieniem jego podstawowych celów oraz uwarunkowań prawnych; zachowania nabywców i kwestię segmentacji na rynku żywności ekologicznej; metody badań marketingowych z uwzględnieniem różnych źródeł informacji; podstawowe elementy marketing miksu; atrybuty ekożywności i zagadnienia związane z zarządzaniem takim produktem, w tym m.in. markę, opakowanie i znakowanie żywności ekologicznej; politykę cenową na rynku żywnościowych produków ekologicznych; różne aspekty dystrybucji żywności ekologicznej z uwzględnieniem tradycyjnych i nowoczesnych kanałów dystrybucji; zagadnienia komunikacji marketingowej.
Availability:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 249-253. Indeks
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again